جریمه زن های باحجاب با من !!!!

بانوان دارالولایه سیستان

جریمه زن های باحجاب با من !!!!


جریمه زن های باحجاب با من !!!!

یه فرانسوی مسلمون ثروتمند (Rachid Nekkaz (L گفته:
جریمه زنهای باحجابی که با پوشیه میان تو
خیابون رو میده

او گفت که ۱ میلیون یورو برای این کار گذاشته
کنار و هر زنی نه فقط تو فرانسه بلکه تو هر
کشوری که قانون منع حجاب باشه جریمه اش رو
میده !

قشنگ ترین جمله کنایه دارش به دولت های مدعی
آزادی :
“My sister, go out free wherever you want and I will pay the fine for you”
خواهر من ، آزادانه هرجا که میخواهی بیرون برو
من جریمه اش رو میدم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : کنیزالزهرا
تاریخ : جمعه 2 مهر 1392
زمان : 15:31


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.